Härlig födelsedag

1 år äldre blev man igår, inte så dumt det heller. Solen strålar och fjället suger, så det blev en skotertur upp och la oss i en grotta. Det blåste lite så det blev inte hela dagen, men hann med att grilla lite hamburgare och en liten tur bara Mimmi o jag på skotrarna.

fj?llet

Tillbaka på campingen la vi oss i grottan här istället. Det var en trevlig eftermiddag i solen med massor av prat och skratt. Dom sjöng o hurrade för mig också, hihi. Joline o Nadine åkte hem. Felix blev lite ledsen, men vi har lovat att åka hem till dom snart o hälsa på. Henkan skulle bjuda mig på pizza, men typiskt så hade värdshuset stängt tidigt så det blidde ingen pizza. Gert o Mimmi fixade mat åt alla.

mat

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott!
Kom faktiskt ihåg att du fyller den nionde.Vad mysigt ni verkar ha i fjällen.
Kram

2007-04-10 @ 19:29:30
Postat av: Petra

...det var bara jag: Petra

2007-04-10 @ 19:30:05
Postat av: Marie

Tack så mycket Petra!!

2007-04-11 @ 08:42:55
URL: http://.minmi.blogg.se
Postat av: Linda Olsson

"ja må hon leva"... Såg i babysim pärmen att du fyllde år den 9:e så grattis gumman. Kram Linda

2007-04-11 @ 19:03:06
URL: http://puffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0