Måndag

Idag har jag lunchat på stan. Det hör ju verkligen inte till vanligheten för mig. Superkul var det att sitta o kolla på folk och bara prata av sig. Tack Petra för den lunchen, vi gör om det!!

Åkte till jobbet i morse för att stöka undan lite, glömde helt o hållet att ta med posten. Så det blev en snabbis där bara. Får göra lite mer imorgon istället.

Simon hemkommen med ännu en lapp från fröken, den killen kan bara inte sitta still i skolan. "Jag tycker inte om skolan ju" säger han, men snälla vännen. Vill förklara för honom att det är i första klass det är roligt, sen blir det bara värre. Fast det kan jag ju inte säga, då vill han nog sluta direkt. 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0