Smörgåstårta

Söndag. Jo, det var det faktiskt idag. Fick lite krattat här hemma idag, klar kanske vi aldrig blir. Hoppas att gräsmattan växer fort som pappa sa, då måste vi ju klippa den snart o slipper att kratta. Det blev en hel del ute idag med. I värmen som varit hela helgen så kunde man inte göra något annat. Nackdelen med värmen har jag runt om mig för tillfället, myggen. Det surrar rätt rejält runt mig och jag kan inte ens slå ihjäl dom för det är endock dom första myggen för sommaren. Hade kalas för mig idag här hemma. Mamma, pappa, svärmor o svärfar kom hit. Jag hade gjort smörgåstårta på morgonen och den blev riktigt god.
 

sm?rg?st?rta

Delfinen med Simon ikväll. Tur att man inte behöver bada när man är med honom på Hällåsen, det är kallt där. Lyckliga Felix o Henkan som var på Firren, nästa vecka är det min tur med Felix.

Jobbarvecka och skol- och dagisvecka på gång. Det är ju alltid skönt när vardagen blir som vanligt igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser god ut!

2007-04-16 @ 16:53:12
Postat av: Frida

Ser riktigt god ut, duktig på det där du Marie ;)

2007-04-18 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0