Paradiset

Har varit på IKEA idag med pappa. Jag skulle köpa en garderobstomme och skjutdörrar till en annan garderob. Snickaren skickade efter ett väggskåp också till sig själv. Vi började med skjutdörrarna. Hmm... det skulle vara 3 stycken 60 cm, gick åt pipan totalt. Det fanns inte dom måtten alls där. Okej då. Åt en bit mat innan jag gick för att beställa stommen. Nepp, den finns tyvärr inte hemma för tillfället. MEEEEEEEN. Fick iallafall tag på snickarns skåp. Så efter att kört med släpvagn ner till Gävle så blev det att vända hem med lika tom vagn. Min dag är inte så bra just nu. På vägen hem så ringde snickaren och berättade att klinkersen som vi hade beställt tyvärr hade slutat säljas. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN. Nu är det konstaterat att min dag inte var alls så bra. Tur att jag fick en ensam dag med min pappa iallafall!!! Guld värd!!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: flosse

nu har jag tittat på bloggen älsklingen min

2007-08-29 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0