Natten efter

Det blev en hård natt till klockan halv två. Ont i arm och axel och mycket gråt och funderingar. Många "tänk om jag hade ... " fick redas ut, men gjort är alltid gjort. Vid halv två hade Simon fått i sig både alvedon och citadon så han slocknade som en stock. Snarkade sig till morgonen. Jag vet det eftersom jag tog Felix säng och fick ligga o lyssna på Simon. Nu ligger han i soffan och tittar på tv. Idag ska Simon bara ta det lugnt. Gipset håller fortfarande på att torka och axeln måste vara så still som möjligt. Han är duktig, min stora kille!!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackar lillkusin. Hoppas han vänjer sig fort med gipset. Pappa berättade att det hade hänt. Så det kan gå

2007-07-04 @ 15:20:18
Postat av: Alva

hej, du verkar jättetrevlig:) är du intresserad av mode och kändisar? gå då in på blogglänken:)

2007-07-04 @ 17:30:04
URL: http://modeshowdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0