Regndans

Eller rättare sagt soldans är vad jag ska dansa idag. Vill verkligen ha allt annat utan regn i helgen. Vi tänkte dra iväg med husvagnen till Järvsö. Äntligen ta ut husvagnen på lite sommarliv, den som bara är van vid vinter.
Igår kväll blev jag klar med taket till köket i andra huset. Målat det i garaget hos svärföräldrarna. Känns i armbågen att jag har målat.
Jag är en liten bokslukare för tillfället. Jag läser en bok och lyssnar på en annan. Så dagtid blir det ljudbok och kvällen blir det läsa. Just nu läser jag en bok av Åsa Larsson som heter Solstorm. En bra författare som gör att man inte kan släppa böckerna förrän man har läst klart.

Solstorm

Lyssnar på Stieg Larssons bok "Män som hatar kvinnor". Också han har skrivit bra böcker. Den här är den första som jag lyssnar på och ska även lyssna på dom andra två böckerna som han hann skriva.

Män som hatar kvinnor

Ta en bok och en caffe latte, njut av ledighet!

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Rekommenderar varmt Åsa Janssons svenska deckare om kommisarie Maria Wern. Du kommer att gilla dom om du gillar de böcker du nu läser och lyssnar på.
Kram Petra

2007-07-06 @ 11:26:18
Postat av: Linda

Det kan jag också göra de är helt suveräna. Har några du kan få om du vill ha. Vi verkar ha samma boksmak du och jag.
Kram Linda

2007-07-06 @ 14:58:39
URL: http://puffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0