Torsdag o trivselkväll

Letade efter nyckeln till gräsklipparen idag. Fanns ingenstans. Letade och letade i gräset vid klipparen och vad hittade jag där? Jo, den här lilla krabaten.


Söt så det förslår. Jag tog det lite lungt och drog mig undan ett tag. När jag sedan hade hittat nyckel (den hängde i garaget) så var den lilla igelkotten borta.

Det var trivselkväll också med Måns Zelmerlöv som artist. Kusinerna Ebba o Rasmus hade kommit så då åkte vi in med dom. Stackars Simon!!!!!!! Vi skulle så klart gå upp i Oscarsborg, Felix hade aldrig varit ända upp där. Sista biten är det en stege. Simon kom inte upp. Han kunde ju inte klättra. Bröt ihop totalt och skrek o grina ett bra tag. Mutade med glass, men det var inte så populärt. Mormor (som också var med oss) lovade Simon att gå dit när han blivit bra i armen, så nu är det bara att hålla det!!!


Det gick bra till slut iallafall och vi fick en bra kväll. Barnen sprang mest runt o lekte med kompisar, men kom tillbaka med jämna mellanrum. När det var slut så kom dom på stört. En stor kram var fick dom för att dom var sååååååå duktiga!!!

Bullar måste bakas innan lördag. Hur ska jag hinna?? Har ju inte ens nå mjölk hemma och föresten ska det väl vara jäst o kanske en hel del mjöl i degen också. Det får bli en sista minuten bakning i år. Hoppas alltså att jag hinner på lördag morgon. Typiskt hur slö jag har blivit och bara skjuter upp alla måsten.

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa det lät ju trevligt det.. Men Marie, så slö är du väl inte? skit i bullarna, muffins går ju snabbare :p haha! Jag har skrivit lite om spanien i min blogg bara så du vet ;) puss och kram

2007-07-20 @ 12:21:47
URL: http://nogg.se/carolinehedberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0