Julia

Felix har hittat en själsfrände. Hon heter Julia (tror hon är döpt efter kompisen Julia). Hon är en gosse-sköldpadda och han påstår att hon är hans husdjur. I går kväll så var hon borta. Han o pappa letade o letade, hon fanns ingenstans. När jag gick in för att pussa för natten så vaknade Felix till och frågade efter Julia. Jag mådde superdåligt och fick leta, leta o leta. Var ut i garaget, tvättstugan, lekstugan och husvagnen. Jag gick runt trädgården o tittade i sandlådan, badtunnan och till o med i regnvattentunnan. Julia var verkligen borta. Idag tror jag att hon inte orkade vara borta längre. För helt utan förvarning så kollade jag under soffan i rummet. DÄR låg hon. Hon måste ju ha ropat efter mig. Är säker på att jag letat där, men så var det nog inte. En lycklig Felix blev det.
 
Julia
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0