Städning

Har börjat fundera på det där med flytten. Det är långt kvar tills det är dags, men dock så ska det ske. Måste ju även få vårat nuvarande hus sålt också. För att få det sålt så måste man ju ta hit en mäklare och sen kanske en massa folk som ska springa runt o snoka. Huga för det. Så igår började jag att städa ut mig. Det blev tvättstugan som fick åka först. Har bara det allra nödvändigaste kvar i den nu, resten ligger i det andra huset. Idag blev det källaren som fick sig en omgång. Därifrån kunde jag inte flytta något, men oj vad jag har slängt ner skräp där. Slängas en hel del och sen blev det storskurning av golv, väggar och panna. Väntar med spänning på att det ska torka för att se om det blev nå bättre. Undrar vad som kommer hänest. Kanske garaget som jag faktiskt gruvar mig för.

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Huga va du står i. Att du orkar... Men det är ju klart
mycket rolgare att flytta in till nåt nytt.
Ta med dig barnen hit du,det skulle bara vara roligt att få någon att snacka lite skit med. Livat är här ändå så det gör inget..
Kramizar

2007-06-05 @ 18:50:37
URL: http://puffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0