Babysim

Det kommer säkert att handla mycket om babysim på min blogg. Jag är ju instruktör och bara älskar att bada!!!
Så igår var det dags igen. Det var sista gången på den här kursen. Då vankas det glass efter badet för barnen. Igår behövdes verkligen glassen.
Det var 36 grader varmt i vattnet!!
Det kändes nästan som man svettades när man gick ner och efter att jag badat i fyra timmar så var jag mör i huvudet. Barnen blev jättetrötta också. Dom var hur duktiga som helst och gjorde simbanor i massor, men sen deckade dom ihop.

Tur att vi har så duktiga barn på vårat babysim!!!

Det är så underbart att se glädjen i barnens ögon. När 1-åringar åker rutchkana och skrattar hela vägen ner i vattnet o upp igen. När 2-åringar springer på mattan och hoppar vilt ner i vattnet, föräldrarna hann nästan inte med. När 4-åringarna glider över bassängen och dyker efter saker på botten. Framför allt när föräldrarna till våra nybörjare dyker själv med sina barn!!

Hur har jag kunnat leva utan att vara babysimsinstruktör. Konstigt.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0