Donna

Jag har inte berättat om Donna. Konstigt. Hon lever sitt liv mitt uppi mitt liv och ändå så har jag inte nämnt henne än. Donna är våran hund. Hon är född 1996-08-10. Hon blir alltså 11 år till hösten om hon klarar sommaren. Kanske bör nämna också att hon är en minst 68 kg Newfoundland. Världens häftigaste hund, så klart att jag tycker det. Hon bestämmer själv vad hon vill göra. Tror hon blivit pensionär. Hon vandrar mellan oss och farfar som bor bara 200 meter bort. När det blir för mörkt kommer hon hem igen. Hon är lite mörkrädd. Imorse släppte jag ut henne vid åtta, strax efter nio ringde farfar och frågade vart Donna var. Haha, klart att hon hade strosat iväg dit bort för att vänta in frukostresterna. Här är vår härliga lilla hund:

Donna


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0