Fredag = Bad

Så har fredagen kommit och snart gått också. Det blev som vanligt bad i Söderala. För en gång skulle så fick Simon ta med en kompis så det blev Jonas som fick den äran. Dom hade jättekul, spelade mest fotboll på land. Felix o pappa är i Skutskär o kör lastbil och traktor.

Nilla har ju kommit för att bo hos oss till på tisdag, Nilla är mamma o pappas hund. Så redan har jag tagit två långa promenader, lovande det här för att komma i bikinin till den 24 mars. Då har vi firma fest på Söderala badet!!!
Fåren hälsar föresten. Jag frågade dom när jag kom dit om dom ville ha mat, NÄÄÄ svarade dom. Nähä svarade jag, men brukar inte pappa komma ut vid den här tiden o ge er mat undrade jag då. NÄÄÄ svarade dom. Jag gav dom mat iallafall och sa till dom att dom kan ju spara med att äta om dom inte vill ha det nu. Lite jobbigt att förhandla med får, dom vill ju ingenting.  Jag tänker fortsätta ge dom mat hela helgen fast jag vet att dom kommer att säga ifrån igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0