Sömn

Inatt så tror jag att jag sov igen all sömn som jag har missat sen sommartiden slog till. Efter tre timmar i vattnet igår (babysim) så var jag trött. Somnade före tio och sov som en stock hela natten. Henkan påstår att jag snarkade, tror jag inte ett dugg på, haha. Hörde inte hans klocka imorse, annars är det han som inte hör den. Skönt var det att vakna och känna sig pigg.

Idag blir Felix hemma från dagis. Vi ska åka och köpa en märkessköld åt honom och säkert ta en fika på stan. Tänkte ta en mysdag. Han och Henkan åker till fjällen i helgen tillsammans med Jörgen och hans pojk Niklas. Så jag måste passa på att mysa med Felix nu. Simon blev faktiskt också glad åt att Felix skulle vara hemma idag, då kan han åka bussen hem från skolan. Onsdagar är den bästa dagen att åka buss på för då får han åka storbussen.

Nu ska jag hoppa ur morgonrocken o i kläderna och börja min mysdag!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0