Startat en blogg!!!

Härliga tider råder hos lilla mig nu. Jag har, efter att längtat väldigt länge, kunnat skaffa mig en blogg. Har alltid varit fascinerad över alla dessa bloggar. Nu finns min egen lilla minMi blogg!!! Läs o njut eller läs o hat... det är upp till läsaren att själv känna efter.

Har haft ett härligt sportlov med Simon. Det blev fjällen o husvagnen för oss och en hel massa slalom. Vi två drog upp på måndagen så vi hann med tre dagar slalom innan Felix o pappa kom upp med bussen på torsdag kväll. Så fredagen med sol på himlen blev en skoterdag för att sedan avsluta med en härlig lördag i backen med bägge killarna!!

Simon i slalomskogen
Felix i slalombacken

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0