Cirkus

Här ställer man upp på babysim och vad händer då? Jo, cirkusen kommer till stan. Klart att jag var fullt upptagen och kunde inte åka dit. Henkan och barnen drog så klart dit direkt. Var en aningens avis på dom när dom kom hem och pratade i mun på varandra om allt som hänt där. Det märks att allt som händer uppfattas på olika sätt. Henkan var lite imponerad av ett katt nummer, Simon tyckte bara att det numret höll på för länge. 
 
Felix o Simon p? Cirkus
 
Jag har ju ingen aning om vad som hände där, men fick ett par bilder iallafall av Henkan. 
 
Clown
 
NÄSTA gång det är cirkus i stan kommer jag göra allt som står i min makt för att kunna gå på den.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0