Hemma igen

Simon o jag hade lite resa-hem-ångest igår, varför tar veckan slut så fort??? Henkan o Felix ville hem snabbt som bara den.

Veckan var härlig!!

Dag 1 var Simon lite för mycket Simon bara. Han skulle hinna med allt på en minut helst. Det fanns ju en hel del att göra också så det blev en del konflikter innan han lugnade ner sig o kom på att vi har en vecka på oss.

Lägger ut lite bilder för att visa en vecka i snabb fart.





Bad





Spöken



En kväll gick barnen på spöknatt. Henkan och jag fick två timmar ensamma. Vi gick o åt tillsamman. Hur kul är det då?? Vi hade inget att prata om och hade ätit klart på en halvtimme. Barnen däremot hade ju superkul och kom tillbaka som två spöken med tröjorna bakofram. Hade ätit efterrätten först, glass och varmrätten sist, Simon pizza o Felix hamburgare. Toppenkväll utan föräldrar!!!

Efter halva veckan där så kom farmor o farfar. Det var kul både för barnen och oss. Henkan kunde äntligen prata jobb med någon.

Rekomenderar Rhodos och Sunwing Kallithea från djupet av mitt hjärta till alla er barnföräldrar. Hände något hela tiden. Bästa var vattengympan varje dag, då låg jag o tittade på med en öl i handen. Det värsta är att det är såååå dyrt att äta i Grekland nu för tiden.

Skönt ändå att vara tillbaka hemma.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lii

Skönt att du är hemma igen!!! Det har varit lite tråkigt att det inte har skrivits något här =)
Hälsa familjen! Pussar och kramar/ Lii

2007-05-31 @ 08:51:19
Postat av: Marie

Hej Lii!! Kul att du kollar min blogg. Hälsa hela familjen du med!! Kram

2007-06-01 @ 08:08:05
Postat av: Amanda

Gu vilka mysiga bilder :) hoppas ni hade det bra. kram

2007-06-03 @ 12:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0