Jag

Vet inte om det är en för tidig 40 års kris eller om jag bara är dum, har gjort hål i näsan. Skönt, nu var det sagt. Har haft det inom mig sen i fredags när jag o Cilla gick iväg o fixade ett varsitt hål. Vi var såååå nervösa att vi faktiskt inte kunde prata i bilen på väg in. Det var inte så farligt, gjorde ondare att ta hål i öronen. Så nu ser jag ut så här, fast kanske inte alltid så här sur.

H?l i n?san

Kan ju passa på att visa upp mina tatueringar också. Det blev en vädur eftersom det står för hela mitt väsen. Jag är och förblir en vädur.

V?dur

Sen blev det en G-klav. Älskar musik och den är så fin.

G-klave

Kram

Kommentarer
Postat av: Petra

G-klaven är verkligen vacker! Jag frös inne på Valborg, slappade under filten på soffan. Jeppe cyklade på byn med kompisarna. Minns när vi var yngre och aktivare på sista april, vi gjorde väl Långnäs minst ett år tillsammans på den årliga sista april premiären där?

2007-05-02 @ 10:21:00
Postat av: Mimmi

Tjusigt värre! Nog gjorde det ganska ont va?

2007-05-02 @ 14:04:49
Postat av: Frida

Fan va avis ja blir Marie! snyggt snyggt måste jag ju säga också ;)

2007-05-02 @ 17:56:32
Postat av: Marie

Jodå Petra. Nog tror jag mig minnas en sista april på Långnäs med dig. Minns när vi var på Bolleberget tillsammans och jag snodde ett legg för att ta mig in... Kram

2007-05-02 @ 21:11:21
URL: http://minmi.blogg.se
Postat av: Petra

Opps, hade jag förträngt. Var det då någon skickade upp Nödljusraketen som lyste upp halva Bollnäs?

2007-05-02 @ 21:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0