Jag

Hittade lite bilder på mig när jag var liten. Kan väl vara kul att se lilla tjockisen på nio månader ungefär.

nio m?nader

Kolla in vecket som jag har i pannan. Vilken liten bit jag var där. Söt så det förslår.

Här är morgonen när jag fyllde fem år.

Fem ?

Har sagt till mina föräldrar att om jag någonsin kommer att behöva psykvård så är det för vad som hände mig den dagen. Kolla vad söt jag är på kortet. SEN såg minsann min kära mor till att jag skulle klippas och vara fin innan kalaset. Så min faster kom med stora saxen och förstörde lilla söta Marie till en kortklippt liten kille. Jag har ett kort från senare på dagen här hemma och jag ser verkligen ut som en kille.

Fem och ett halvt ?

Här är jag ungefär fem och ett halv år gammal.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0