Me&I

Stina kom och visade upp Me&I kläder idag. Jag hade bjudit hit några stycken så vi som var här shoppade loss. Jag handlade T-shirtar åt killarna, dom fick välja själv. Det blev fotbollar åt Simon och pirat åt Felix.

piratfotbollar

Köpte en klänning och knickers åt mig själv och byxor till barnen som dom ska få i födelsedagspresent från farmor. Bjöd på kaffe och sockerkaka som jag hade slängt ihop på morgonen. Barnen, för det var mer barn än vuxna här, fick chokladbollar.

Mer kommer om denna dag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Petra

Kläderna är bara för mysiga. Äger en del själv men önskar att många av barnmodellerna skulle finnas även i vuxenstorlekar. Då skulle jag defenitift ha en döskalletröja!

2007-05-07 @ 07:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0