Barn....

Helt klart så kan man aldrig lite på barn, konstaterade jag förra torsdagsnatten. Simon o Felix var supernervösa över att få sova i varsina rum. Dom började tidigt att tjata att dom ville gå och lägga sig, redan då skulle jag nog ha annat ugglor i mossen. Felix valde en kort cd-saga eftersom han var SÅÅÅÅ trött som han sa. Simon tog en lång inne i sitt rum. Simon kom ner en gång för han hade glömt att berätta att man kan ju faktiskt klä ut sig i fjällen (allhelgona). Sen sov dom. HELA natten. Vad tror ni deras mamma gjorde?? Låg och lyssnade efter minsta knyst från deras rum. Jag låg på spänn hela natten och bara väntade på att någon av dom skulle vakna i ren panik och undra var dom var, men inte då. Dom små lammen bara sov. Skönt var ju det, men jag var ju supertrött hela dagen efter.

Fjällen en helg med party. Det blev livat i våran husvagn på fredagen, efter att barnen somnat så hamnade tjejerna där. Erik kom med gitarren också så det sjöngs av fulla muggar. Lördag var det husvagnsfest uppe på värdshuset, väldigt kul där med.

Nu åker man mellan två hus hela dagarna. Igår skulle jag laga mat för första gången i ny huset, kryddorna var kvar i gamla så mitt i lagandet så var det bara att dra iväg. Sen fick Henkan åka och hämta durkslaget till spagettin. Imorse regnade det och Simons regnkläder var så klart i gamla huset. Lite kämpigt ett tag nu. Ska försöka packa över lite mer grejer idag. Nu sover iallafall även jag lite bättre i nya huset, men än känns det inte som hemma.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0