TJOHO!!!!!

Mitt favvisuttryck!!!

HUSET ÄR SÅLT!!!

Äntligen kan man andas ut och känna att livet börjar nog bli rätt skönt igen. Det värsta är att nu MÅSTE vi ju få ut alla saker härifrån. Lite skönt har det ju varit att tagit två lådor åt gången och ingen panik alls. NU ska vi försöka att få ut så mycket som möjligt i helgen tror jag.

Barnen är på dagis och skola idag. Hoppas att det går bra för dom. Felix var överlycklig att få dra iväg, men den lilla 5-åringen håller på att bli stor för han längtar sååååååååååå efter att börja sexårs. Den dagen, den sorgen. När jag inte längre har något dagisbarn kvar....  NEJ, jag ska inte skaffa fler barn.

Nu börjar livet som vanligt då när barnen är friska. Jobba idag + att jag ska ut till Nilla för att släppa ut henne.

Lyssnar just nu på talboken "Predikanten" av Camilla Läckberg. Ska även se den ikväll på tv 1 kl.21.00. Missa inte den!!! Jag missade totalt Isprinsessan som redan gått på tv, men den kan jag nog fixa att se senare.

Nu ska jag dra till jobbet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis! Härligt att det är klart. Men du...jag tror det finns plats för en bebis i nya huset...Kram

2007-11-17 @ 09:06:57
Postat av: Stina

Wihoo! Grattis - måste kännas superskönt! Håll tummarna för att vi får kontrakt skrivet under nästa vecka, nu är det nära för oss med!

2007-11-17 @ 10:49:09
URL: http://www.thureson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0