Torsdag

Den 1 november, en dag senare än jag sagt, så händer det!!! I natt ska vi sova i nya huset!!! Vår säng satte vi upp igår så idag ska barnens rum och lite annat kanske flyttas över. Vi ska inte flytta allt som vi har utan tar det lite sakta. Huvudsaken är att vi har sängarna där och lite mattor på golven så det inte ekar så hemskt. Barnen längtar trots att dom nu kommer att sova i varsina rum och är lite smått skeptiska över det. Vi skulle nog ha gjort ett till rum och haft deras sängar i så dom sovit tillsammans och bara haft varsina lekrum, haha. Nu kom Felix med sina sängkläder för dom ska visst tvättas innan flytten säger han. Bäst att fixa det då.

Imorgon drar vi till fjällen för stora husvagnsfesten! Då blir det pyttipanna och öl på värdshuset och för en gång skull så skulle det visst bli lite livemusik där så det kan nog bli kul. Jag har varit och shopat en klänning på Gina Trico som jag tänkte ha då. Hittade inte min klänning på deras hemsida.

Hörs om några dagar.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0