Här kommer dom!!!

Bilderna på köket är här nu. Svårt att förklara en känsla, men jag är supernöjd med köket. Det tog mig 9 ritningar innan jag fick det att bli så här. Fast vi var säker på att det skulle bli för trångt vid diskhon som står rakt ut i rummet, det blev perfekt.

kök

Köksön, den som Henkan ska få ha en ölpump på, blev lite för stor över själva bänken. Vad gör det? Vi märker om det blir jobbigt och då är det bara att gilla läget.

köksö

Kyl och frys står lite lite för nära fönstret. Vi visste det i tid, men blev sååå kära i skåpen så det fick bli så. Hade tänkt bara en ismaskin i frysen, men när Henkan såg dom här så blev det han som fick bestämma.

kylskåp

Jag hade tänkt mig ett ljust rum till alla gråa luckor. Det blev brun tapet och grått golv, tji vad man kan bedra sig när man tänker och sen tittar på verkligheten.

NU längtar jag mer än någonsin in i huset!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Najs...
Kram Linda

2007-10-24 @ 08:17:32
URL: http://puffis.blogg.se
Postat av: Lii

Verkligen hur snyggt som helst! Jag kommer på en kaffe när ni kommit in i huset! Kram kram

2007-10-24 @ 09:12:08
Postat av: Mimmi

Kanonfint! Här kommer ni att trivas (och vi också hihi).

2007-10-24 @ 11:37:28
Postat av: Amanda

Gu vad snyggt, får man ärva huset :) det blev verkligen skitsnyggt. kram från Amanda

2007-10-24 @ 13:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0