TJOHO!!!

Nu är andra huset klart. Jaja, lite smått är ju kvar fast vi kan nu bo i det!!!!!!!!!!

Idag var jag dit och skruvade på kranen i köket.


Vattnet rann och inte ut på golvet utan genom avloppet och ut dit det nu tar vägen. Så Linda, snart kan du komma och hälla kaffesump i mitt avlopp. Det som fattas för att kunna göra det är ju att vi har flyttat dit. På söndag SKA jag städa ur vardagsrummet och få in soffan där. MÅSTE ju börja någonstans. Idag far vi till Myskje för att hjälpa till att tömma farfars huset och då ta hem mina saker som jag fått därifrån.

Kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad skönt att ni är klar med huset. hoppas ni kommer att trivas där. //amanda

2007-10-19 @ 14:28:34
Postat av: Linda

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!!!
Ha ha lite småroligt är det iaf..
Kram Linda

2007-10-19 @ 16:27:40
URL: http://puffis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0