Brottningsavslutning

Nu har säsongen för brottningen slutat. I tisdags var det avslutning med medaljer, diplom och så klart fika. Okej, vi har en cup kvar på söndag, men annars är det slut för den här gången. Har varit jättekul för Simon att börja med brottningen och hela familjen har ju tyckt det varit roligt med både träningarna och cuperna vi varit på.

image356

Bilden är tagen med mobilen, därför är den lite suddig.

Simons cross-skola börjar snart och han har börjat med orientering också. Så inte blir det soffan framöver heller. Det känns extra roligt nu tycker jag att han valt två sporter som Henkan och jag gillar. Henkan med sin motorintresse och jag själv har ju orienterat i mina yngre dagar. Längtar till måndag när jag för första gången ska följa med Simon.

Felix då, jo han har börjat tjata om att sälja sin cross och köpa en fyrhjuling istället. Okej, då gör vi det. Tills vi tog fram crossen igår, nu vill han ha kvar den och försöka börja på cross-skolan. Vi gör ett litet test så får han bestämma sig senare.

Nu ska jag upp och väcka grabbarna. Har lovat dom att cykla till dagis och skola idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0