Helgen

Okej, helt klart kommit på mig själv att sitta mindre vid datorn på helgerna. Därför blir det sällan någon uppdatering då på min blogg. Vad som hänt då?? Tja, tror inte att det hände så mycket. Simons kompis Erik sov över här i lördags. Första gången en kompis (ljuger här märker jag, Jennifer o Julia har ju sovit över rätt ofta ju) sovit över bara för kul. Det gick jättebra och Erik somnade före Simon.

Söndag förmiddag passade vi på att åka runt till våra respektive föräldrar. Först blev det stugan till Henkans föräldrar och åt frukost där, sen drog vi till mina föräldrar och tog förmiddagsfika där. Efter att kommit hem så hände absolut ingenting. Var så där rastlös i kroppen men orkade inte börja med någonting.

Igår var det jobb och sen babysim. Körde så hårt med dom äldsta barnen att jag själv blev helt slut efteråt. Klarade av ett perfekt dyk från kanten iallafall. Brukar göra magplask, men alla barn övertalade mig att visa dyket och det blev helt perfekt!! Fick applåder efteråt, hihi.

Nu ska jag på underbar fotvård innan det blir jobb.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0