Krukorna

För den som ville veta. Jag köpte krukorna på Åsbacka Trädgård i Sandarne. Dom hade inte så jättemycket nytt än, men det blir bara bättre och bättre där. Jag handlar rätt mycket blommor där och även på Håkes Blommor i Mo. Tycker det är roligare att handla på dom lite mindre trädgårdarna så hittar man lite annorlunda motför stora Plantagen. Nu börjar funderingarna hur jag ska kunna ha sommarblommor runt huset. Vill ju ha lite, men inte för mycket. Satt en hel del igår på trappan och funderade. Tror jag kommit på vart mina hjul ska vara iallafall. Ikväll är vi bjudna på grillat hos familjen Norlund. Måste bara komma ihåg att ta med kameran den här gången. Ska knäppa kort på korna isåfall, hihi.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0