Helgen har gått

Vilket stormväder det blev igår kväll. Lycklig var vi som hade städat ur poolen och tagit undan den, trimmat runt hela gården och klippt gräsmattan!!! Ibland känns det bara fööööööööör bra!!!

På fredags kväll kom Lotta över en sväng på lite vin. Trevlig eftersom det är så långt mellan gångerna som vi träffas.Slog ihjäl några timmar och Nilla o jag följde med henne en bit när hon skulle hem.

Lördag blev det ett par timmar vid Flosses garage med cross och fyrhjuling. Nilla och jag gick i en halvtimme, vilade en timme och gick i en halvtimme igen sen. Hon var helt slut när vi åkte hem. Mamma och pappa kom och hämtade henne på eftermiddagen och hon var rätt lycklig över att åka hem då.

På kvällen kom Mattias, Pernilla, Jennifer och Josefin på lite mat hos oss. Trevligt så vi glömde tiden helt. Pernilla skulle börja jobba sju dagen efter så dom åkte vid elva som nog var lite i senaste laget. Barnen leker så härligt ihop. Dom bytte kompis mellan varven fast det märktes knappt. Men JENNIFER, nu får du dra ut tanden din!!! Den var ju mer lös en Felix var.

Igår kväll kom Gert, Mimmi, Frida och Chrille hit också. Första gången på hela sommaren som vi träffar Gert. Jag har varit två snabbisar hos Mimmi i Bollnäs i sommar annars var det i fjällen vi sist träffades. Konstigt hur sommaren ibland bara flyger förbi och man inte hinner träffas. Nu bestämde vi att det INTE får ta ett halvår till nästa gång. DET ska vi nog klara av.

Härlig helg har det varit.

Nu är det måndag och Simon och Felix ska iväg på fritids. NU börjar allvarlet!! Ikväll sätter jag igång med babysim också, jo det känns kul ändå. Hade lite ångest förra veckan, men nu när jag gjort iordning pärmen så längtar jag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0