Hösten har intagit Sverige

Inte bara det att skolan börjar imorgon. Nu har alla vinter och sommarsporter blivit till en enda röra av sporter. Simon brottas på vintern och kör cross på sommaren + att nu har han börjat orienterat på sommaren också. SÅ när nu hösten kommit så är det orientering på måndag, brottning på tisdag, cross på onsdag och brottning på torsdag. ALLA sporter samtidigt till slutet av september. Och inte vill vi ta bort något från honom heller. Jag älskar orienteringen, Henkan crossen och brottningen är ju skitkul att åka på under vintern. Det är bara att bita ihop och köra bilen runt halva kommunen varje vecka. Felix då?? Han älskar att orientera, fika på brottningen och fika på crossen så jag tycker han verkar helt nöjd med livet just nu.

Kram

P.s Blåbärspajen blev jättegod!!!!

Kommentarer
Postat av: marcus

haha okej :D

angånde skolan min, vi fick mörda schema och fick slita igång med diagnos i matten, har lektioner över 80min på varje,, onsdag morgona börjas med 2halv timmes SO !!! SHITT

2008-08-21 @ 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0