Tur man har bil...

Fredag morgon och jag började med skjutsat barnen till skolan och sen åka till jobbet för att gå lite. Egentligen hatar jag denna maskin men den tar som attan på benen.

Gåmaskin från helvetet...
Orkar bara i 12 minuter också. Gåmaskinen från helvetet!!!

Drog till Bollnäs för att hämta gardiner till Söderala badet. Hem och slängde i mig lunch och snart hämta grabbarna igen på skolan.

Ikväll åker jag med grusarna till deras kusiner i Dalarna. Dom ska sova där hela helgen utan mig så efter en fika där ska jag dra mig hemåt. Funderar på att stanna på IKEA och äta när vi åker ner.

Har någon tråkigt runt sju ikväll och kan mitt bilnummer så ring mig gärna så jag inte får så tråkigt i bilen hem!!!! Annars blir jag nog hes efter allt sjungande.

Nu måste jag åka.

Kram

Kommentarer
Postat av: marcus

haha 15 min ligger som uppvärmning för mig på en sån där :D:D

2008-08-22 @ 15:23:52
Postat av: yvette

Jasså du blir barnledig i helgen..ska du hitta på för bus då tro!?

Ja de där gåmaskinerna är fruktansvärda..men bra!!

2008-08-22 @ 19:08:50
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men Faster nu får du trampa igång, tycker du den är jobbig ska du komma med på ett 50 min hårt spinningspass :) haha, Ha en bra helg och håll koll på min lillebror om du ser honom på s-leken så han inte "bara" pussas den kvällen :) kram

2008-08-22 @ 23:26:24
URL: http://amni88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0