Sakta men säkert

Lite vad som hänt sen sist.

Fick en jättehärlig julkorg från grabbarna och tjejen på jobbet!! Underbart!! TACK!!


Det har varit julshow på skolan också. Det blev som "Idol" med jury och "Petra Jidhe". Riktigt rolig dag med alla barnen från hela skolan. Julia var med och sjöng.



Simon, Erik, Rasmus och William mimade till "I Love Rock´n Roll" och dom fick jättemycket applåder. William blev lite nervös innan dom skulle upp så han tänkte dra sig ur. Sa till honom att ställa sig bakom de andra killarna och det slutade med att även han sjöng och härjade. Han var nog mest nöjd efteråt!! Det var inte lätt att knäppa kort för dom rörde sig hela tiden + att jag stog så långt bak.


Fredag kväll hade jag badet i Söderala. Vi drog dit allihopa och sen kom farmor o farfar och hämtade barnen. Själva åkte vi med Tony och Malin till stan och åt mat och drog ner på krogen efteråt. Riktigt rolig kväll förutom att jag har så ont i min rygg så jag kunde inte dansa. DET tar vi nästa gång!!

Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha jaa men hon dansa väl med eller???

2008-12-21 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0