Familjen bad

Japp, det är vi det. Har sagt det förr och kommer att göra det fler gånger. Kan ju inte hjälpa att vi bara älskar att bada. I lördags blev det en familjedag till Sandviken och Parkbadet. Det blev en hel del rutchkana, alla åkte den gula och det var bara Felix som inte vågade sig på den röda än. Enligt honom så måste man nog vara 8 år för att åka den.

rutch

bad

Tre och en halv timme blev det där och vi åt så klart mat också. Lite orolig blev jag när vågmaskinen startade och Felix vägrade hålla i mig, fixade han ju ändå med lite stöd från mig och Henkan. Förstår ju honom när han simmar själv att han då ska klara det.

Henkan ville in på IKEA en sväng för att köpa sänglampor o tavlor till trappan. Blev en timme där med en sur Simon för han fick inte vara i lekrummet, men det fick Felix. Köpte även en fin lampa till trappen upp. Så nu måste elektrikern komma o fixa så jag kan ha bara den lampan tänd och inte både den och den i taket uppe i hallen.
image311

Kram

Kommentarer
Postat av: Marcus :)

hihi :D ditt ska vi med skola på fredag och bada :D (sandvikens bad) :)

2008-02-05 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0