fest

En fest med tjejer och melodifestival + spelet "Så det kan låta", kan bara sammanfattas som en pratig-, skrattig-, rolig- och FAN mitt lag vann inte - kväll!!!! Sen blev det utgång och DET kan sammanfattas med att jag nu har ont i benen efter en kväll på dansgolvet. Vi rockade fett, haha. Satt faktiskt inte en enda gång förrän på kebaben där vi tog kvällsmat innan hemgång. Somnade som en stock när jag kom hem så det gick så bra att sova ensam. Tack Maria, Pernilla, Cilla och Sandra för kvällen!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag då,Som var taxi hela kvällen*ler* Vart är mitt namn..hihi

2008-02-10 @ 19:45:53
Postat av: pernilla

Tack själv, det blev en helkväll......

2008-02-11 @ 09:19:48
Postat av: Cilla

Tack själv,vi öste verkligen på dansgolvet,var öm under fotsulorna.Kram

2008-02-11 @ 13:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0