skridskor

Åkte med Felix till skridskobanan. Jag tog alla väskor i bilen dit så det inte blev så tungt för barnen. Kul när dom kom fram och blev överlyckliga över att se sina väskor där. Den här gången så fick dom ju ha fika med sig så det blev lite åka och mycket fika. Felix som är en riktig fikaunge läskade sig rejält på att få bestämma helt själv när det skulle fikas. Kan tänka mig att Snäckans barn inte hade något fika kvar när det var dags för det. Dom är så otroligt snälla också för dom bjöd till varandra hela tiden. Smakade på varandras smörgåsar, oboy och saft. Ett av barnen hade inget fika med sig, hon fick nog mest av alla där.

image316

Otroligt dålig bild eftersom den är tagen med min mobil som är extremt dålig på bilder.

Kram 

Kommentarer
Postat av: Anncha

Var det Alva du menade som inte hade någon fika med sig? ...eller var det någon tjej på snäckan som oxå var utan fika? Alva var hemma hela förra veckan....vi har varit sjuka....och ingen hade hört av sig till oss och talat om att dom fick ha fika med sig....lite synd tycker jag....speciellt eftersom jag ringde på måndagen och talade om att hon skulle komma på tisdag. Men jag vet att hon fick smörgås och banan av Julia...så helt utan blev hon ju inte som tur var :-)

2008-02-12 @ 15:40:57
Postat av: Marie

Hej Anncha.. Det var en på snäckan oxå som var utan fika. Barnen är så underbara och delar med sig.

Kram

2008-02-14 @ 09:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0