duktiga jag...

Måste bara få skryta om mig själv nu. Känner mig så nöjd.

Idag blev det en 40 minuters promenad!!! Det blev den första för år 2008 och absolut inte den sista.

Efter det så blev det till och med en promenad till dagis för att hämta Felix. Han älskar när jag går och hämtar honom. Han får så mycket tid att bara prata med mig när vi går, man har ju inget annat att göra än att lyssna. Så han pratar, pratar och pratar medans en annan bara går och "mmm", "mmm" och "mmm"-ar. Om jag tänker efter så vet jag nog inte hälften av vad han sa, men det gör inget. Huvudsaken är att man lyssnar och låter honom ta sin tid. Bara jag inte lovat något som han kommer ihåg senare.  

Simon har man inte sett så mycket av alls idag. Han kom hem efter skolan, packade sin brottarväska, tog ett x-box spel och gick till en kompis. Sen kom han hem efter sju när han hade varit på brottning. Härligt ändå att han kan få vara borta med kompisar så där. Ska väl erkänna att halv sex funderade jag på om han kommit till brottningen och mellan halv sju, då slutar träningen, och tills han kom så sprang jag mer eller mindre mest i fönstren o tittade efter honom. Han är ju ändå min lilla lilla kille. Herregud vad stor han börjar bli.
 
Imorgon blir det barnfritt. Vi ska ut och äta gott och sen gå på bio, härligt.

Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh vad härligt med en långpromenad :) hoppas du får en bra helg och tack för kommentaren på min blogg :) är alltid roligt att få lite peppande stöd :) Tack för det :) kram från Amanda

2008-01-10 @ 21:14:32
Postat av: Helen

visst känner man sig duktig när man tar såna härliga promenader.. skönt att röra på sig...
härligt med barnfritt.. det hade vi på julfesten på hällåsen sist.. det dröjer nog innan vi har det igen.. men skönt är det..
kram

2008-01-10 @ 21:16:35
URL: http://helenw78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0