E-center

För att komma till E-center ibland så krävs det mutor. Simon brakade ihop idag och ville absolut inte med och handla. Ibland tycker jag det hör till även för barnen att åka iväg för matköp. Så det blev inte bara matköp idag, fick muta dom små med Barnens Hus och göra av med lite julklappspengar. Snällt hjälpte dom till med maten, efteråt fattade jag att det var ju för att det tog så lång tid för mig. Sen blev det närapå några timmar på deras favvoaffär. Inte lätt när man har lite pengar att handla för och man inte har en aning om vad man ska ha. Simon har länge trånat efter ett litet trumset som vi sagt att om han kostar på dom 400 kronorna själv så är det helt okej. Så klart så var dom slut nu, jippi!!! Han blev ledsen och fick leta, leta och leta efter något annat. Felix hittade en robot för 1800 kronor, nope den bidde det inte heller. Så det slutade med att Simon köpte två svärd och en pilbåge och Felix köpte en gitarr och en matmixer. Inga dumma saker alls för mina små gossar. Fast inte blev dom glad när jag tvingade dom att ställa upp på kort med sakerna.

storhandling

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0