Felix dag

Felix blev lite ledsen när han kom på att han får vänta tills pappa kommer hem från jobbet innan han får present. Gick bra när jag berättade att vi ska åka till Oscarsborg som han velat ett tag nu. Erik hade turen att komma hit och då fick han också följa med oss.

Oscarsborg

Jag är inte så förtjust i att klättra ända upp i tornet, men det är bara att följa med.

Utsikt från Oscarsborg

Efter den klätterturen och skratt åt alla bilar som var som myror så spelade grabbarna upp två teatrar för mig på den stora scenen. Ja, mina grabbar älskar att spela teater!!! När dom tänkte ta ännu en teater så sa jag stopp och dags för fika.

Fikar

Efter fikat blev det minigolf för grabbarna och jag fick tid att sitta med påtåren kaffe för mig själv.

Minigolf

Sen kom pappa hem och presenterna kom. Överlycklig Felix när han fick tre CAT leksaker, dumper, grävmaskin och en sorts truck.

Felix presenter

Dagen slutade inte där. Henkan, jag, Simon och Felix åkte till flygstaden och tittade på dragracing. KUL som bara den. Barnen tittade på alla bilar en gång, men när andra gången skulle köras gick dom och lekte istället. Slutade där med hamburgare och korv.

Felix och Simon tittar på dragrace 

Felix var otroligt nöjd med dagen när han valde film till läggdags.

Kram

Kommentarer
Postat av: Yvette

Ni verkar ha haft en härlig dag..de är ju faktiskt lite läskigt där uppe i tornet,de har jag börjat känna ju äldre jag blir..ja man börjar väl bli gammal.USCH!!

2008-07-24 @ 01:05:39
URL: http://vettans.blogg,se
Postat av: Amanda

Det låter som en härlig födelsedag, skönt att vädret var så fint med :) kram

2008-07-24 @ 09:04:07
URL: http://amni88.blogg.se/
Postat av: Helen

härlig dag för Felix och er andra förstås..

ja men det är bara att hoja förbi vet ja.. Leo blev glad när jag berättade.. åsså sa han.. men mamma då får vi cykla förbi så han ser att det är jag då..

hihi ja man blir förundrad.. han blir så stor.. å kommer med kommentarer som man bara vill skratta åt för dom är så härliga.. å du jag kan inte avstå fika jämt.. åkte dit idag.. två ggr till å me... men men ny dag imorrn å vägning.. hua



kram

2008-07-24 @ 21:52:05
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0