keep on jogging....

Det var faktiskt skönt med sol i fredags. Kan inte väderguden förstå det??

Igår var jag ute och sprang. Jo, faktiskt. Hatar att springa. Vad gör man inte när Felix drar iväg med fyrhjulingen, det var bara att springa efter istället för att gå som jag hade tänkt mig. Måste hitta ett bra ställe där han kan köra fort runt runt medans jag bara behöver gå istället för att springa. Vi var till Lövskär så att Simon fick köra cross. Han körde i över en timme utan att stanna en enda gång. Lite feg är han, men han kör inte för att tävla utan för kul. Erik åkte med Felix på fyrhjulingen, det var då som vi drog ut på Lövskärsvägen och jag fick springa.

Idag ska jag färga håret. Är lite nervös. Det är första gången Hanna ska ta sig an mitt hår och jag gav henne lite fria tyglar. Ska försöka knäppa ett kort sen och lägga in för att se hur det blev. Ska kolla om jag har något före kort också. Just nu står håret åt alla håll och jag tänker inte göra iordning det innan heller.

Kram

Kommentarer
Postat av: marcus

snälla, varje gång ni ska till crossbana i lövskär och köra,sms:a GÄRNA mig då, kommer så gärna ner och tittar hur det går för dom :) bara att ta moppen ner :D

2008-07-09 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0