Sol och underbart!!!

Nu är det härligt ute!! Solen lyser så skönt och äntligen har man på sig shorts och linne hela dagarna. Jobbade några timmar igår och underbart för barnen att dom har farfar att vara med. Dom var i stugan och åkte båt, ring och badade. Själv jobbade jag och åkte sen till tandläkaren. Har haft ont i några dagar i tandköttet och var säker på att nu är det rotfyllning på gång. Döm om min förvåning när tandläkaren och jag kom på tillsammans att jag spänner mig mycket nu för tiden och iochmed det så biter jag mycket. När jag biter så har jag en fyllning i överkäken som är lite för stor och trycker mot tänderna under som gör att jag får ont där. Den slipades ner och nu ska jag lära mig att slappna av i munnen och märker att det är inte så lätt. Stor skillnad idag när jag vaknade iallafall.

I förrgår fixade vi barnvakt av mormor och morfar så vi kunde dra iväg på motorcykeln. Efter mycket letande på otroligt härliga motorcykelvägar, kurviga och fina, så hittade vi fram till familjen Lings hus i Herte. Tur nog så satt dom ute hela familjen. Kul att träffa dom. Dom bodde underbart ensamt (förutom alla som sprang, gick, cyklade och red förbi,hihi) och hade en härlig utsikt över ängar och en sjö. Nästa gång ska barnen få följa dit. Dom blev lite sur när dom hörde att vi hälsat på Erik och Petter (barnen i familjen Ling). Barn och barn, dom är 15 och 17 år och det förhandlades vilt om 15 åring skulle komma hem tolv eller halv ett på natten. Våra barn ska alltid komma hem åtta på kvällen, även när dom är 45!!!

Idag ska vi försöka komma iväg på Bergviks Marknaden för att inhandla renkorv och åka lite karuseller. Om det inte blir för varmt så det blir stranden bara.

Kram

Kommentarer
Postat av: marcus

haha komma hem tidigt när dom är i min ålder sen kommer dom nog INTE göra :D haha ;) iaf på sommrana :)

2008-07-26 @ 15:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0