Bra o dåliga saker som händer mig just nu...

Att jag har blivit så dålig på att blogga är ju en skandal. Jaja, man kan ju inte alltid ligga på topp.

Igår var det babysim för min del. Måste ibland skriva lite om det. Bara älskar att bada med alla dessa härliga barn och föräldrar!!! En ett åring som bara i ren panik slänger sig ner i vattnet från mattan. Alltså inte panik som i att hon är rädd, utan i panik för att snabbt hoppa i. Hon bara älskar det. Alla som lärt sig att själv gå till rutchkanan och lägga sig på magen och åka. En pojke skrek hela samlingen efter rutchen för han ville inte göra något annat än att åka. Man får så mycket energi av alla dessa barn. Älskar att vara instruktör.

Imorse, halv fem, kräktes Simon. Magsjuka alltså här hemma. Finns inget värre och jag hoppas innerligt att ingen mer av oss får det. Simon blir helt skräckslagen när han kräks, får knappt någon luft. När Felix kräks så fixar han det helt lugnt och för sig själv. Vi är alla olika.

Nu ska jag lägga mig och vila lite. Henkan var gullig och hämtade Felix till dagis så jag kan få sova nu när Simon också sover.

God natt då så här på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du ser... Bloggar lika ivrigt som mig numera.. hihi
Tråkigt med magsjuka..
Måste nästan ha något med mig att göra det.. Jag hade tänkt åka å hälsa på lite idag ju... men får bli en annan gång då..
Kram å krya på er...

2008-03-18 @ 08:59:33
URL: http://puffis.blogg.se
Postat av: Helena Nilsson

Sjuklingar över allt. Hämtade Ebba hos farfar med tron att febern (37.4 imorse)var på väg bort men ikväll var det 39.6 så det här tar nog tid hoppas bara inte någon annan får det det är ju bara en vecka kvar till fjälen.
MVH Helena

2008-03-18 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0