Onsdag

Börjde dagen med att skjutsa Felix till dagis. Simon får vara hemma även idag eftersom han inte åt nå mat igår. Jag drog till E-center för att påskhandla, skönt att få det gjort på morgonen då det är lite folk där. Hem och fick i Simon en risifrutti innan jag skjutsade honom till farmor, jag skulle jobba. Blev kvar på jobbet till två och sedan in till stan en sväng för babysim skull och hämtade Felix. Simon var hemma o satt i källaren när vi kom hem. Hoppas att jag berättat att X-boxet står i källaren, annars undrar du varför Simon satt där nere. Lagade köttsoppa (på burk) och tjockpannkaka (inte på burk), visade sig att det var bara jag som gillade pannkakan. Ska gå över till Cilla ett tag nu ikväll tänkte jag. Idag har Simon ätit som bara den så imorgon blir det skola. Måste ta reda på disken nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0