Skriva

Har märkt på sistone att jag inte har så mycket inspiration till att skriva. Eller om jag ska vara helt ärlig så skriver jag rätt mycket som jag sedan raderar ut. Ingen aning om varför jag blivit så. Alla har vi nog våra downperioder.

image343

Varit på brottningen med Simon. Eller jag skjutsade dit honom och sen drog jag till E-center och handlade lite för mig själv. Skönt att gå där i lugn och ro ibland. Köpte ett par jeans till Simon. Han har vuxit en dec på en vecka tror jag så nu kan han knappt ha sina byxor längre. Han är svår att handla till också eftersom han är så smal. Måste leta byxor med resår eller med resår inuti för han hatar skärp. Roliga var att en mamma var där och köpte till sin lilla tjej. Hon var en normal 3 åring med lite knubb mage. Mamman blev tokig på alla tajta byxor som finns till tjejer. Det är helt sant. Jag hittar lättare åt Simon på "tjej" avdelningen för dom har smalare kläder. Felet DÅ är att det ska vara små hjärtan eller stå "girl" på kläderna så han vill ju absolut inte ha dom.

Nu är det kvällsfika innan killarna ska lägga sig hos Simon och titta på film.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0