Sportlovsvecka

Det kan man ju säga att det blev, sport alltså. Har ont i armarna och vaderna nu. Det blev mycket slalom, slalom och slalom. Inte så många timmar per dag, men många dagar iallafall. Det jobbiga var ju alla människor i liftarna och backarna. Dom försökte smita hela tiden i liftkön och backarna blev sönderkörda efter halva dagen.Förmiddagarna var bäst att åka på. Härligt väder har vi haft, snöade lite varje dag och onsdag eftermiddag var det riktig storm. Torsdag åkte vi skoter till Bruksvallarna och runt, blev ungefär 10 mil.

backen

Felix och jag i barnbacken i Hamra. Han fixade liften själv nu så det var bara att hänga på det bästa man kunde. Varje åk var jag inte med för man hann inte.

liften

felix åker slalom

På fredagen så hyrde Simon snowboard. Han fick det i julklapp av oss och en lärare i en timme. Han var jätteduktig och tyckte det var kul.

liften

bräda

Synd att dom där brädorna och skorna är så dyra. Han får nog önska sig det i födelsedagspresent mitt i sommaren.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marcus

aa guu snowboard skulle jag vilja kunna åka :) :P roligt det såg ut :)

2008-03-03 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0