Jobbet

Idag fick Felix vara hemma också. Hostar fortfarande. Åkte till jobbet redan vid åtta för vi skulle äta frukost där. Första gången för Felix så han längtade, blev pannkaka. Sen blev det jobba av, ja för både honom och mig. Jag fick sköta mitt vanliga jobb och han drog iväg och körde ut bark ur ett förråd med en 22 tons traktor. Som jag sa efteråt, "fick du betalt då"... inget hade han fått. Måste lära honom att förhandla om lön innan han drar iväg på jobb.
 

image397

image398

Kvällen var fin. Så det blev 24 mil motorcykel!!! Jag är överlycklig!!! Fick Henkan att åka ner till Ove Jansson, en affär i Valbo. Ville titta på utemöbler och eftersom vi inte kunde handla så följde han med. Vill ha något utanför dörren och inte bara uppe på balkongen att sitta på. Får se vad vi hittar på. Vägen över Ockelbo tillbaka, den är så kurvig och härlig att åka.

Nu är det L Word innan läggdags.

Kram

Kommentarer
Postat av: YVETTE

Va härligt att åka motorcykel..en liten fråga..vart jobbar du någonstans??

kram

2008-05-08 @ 23:08:01
URL: http://vettans.blogg.se
Postat av: Marcus

kör han själv i traktorn :P ? =) hälsa :)

2008-05-09 @ 16:11:26
Postat av: marcus

okej :)

2008-05-09 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0