Promenad

Har äntligen tagit mig i kragen och börjat gå lite igen. Har lite problem med mitt knä, men det kanske går bort. Till Simons förtret så går jag ju gärna på mornarna. Det blir alltså en promenad till dagis och skola först och sen går jag vidare en sväng för mig själv och talboken.

Promenad

Vad min telefons kamera är superdålig.

Henkan drar till fjällen i helgen för att hämta hem husvagnen. Simon ska på disco ikväll och imorgon ska vi till Gävle på orienteringstävling. Ska överaska killarna med hallon o blåbärspaj ikväll efter discot. Måste ju passa på att mysa lite tillsammans.

Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

härligt med promenad.. var har du för talbok?? jag letar efter någon bra.. åh va gott med paj.. synd att jag är den enda som tycker om det här hemma.. iofs bra för då äter jag ju inte det.. ;-) du kan ju hojta om du vill ha någon att gå ut å gå med.. ha en trevlig fredag å helg.. kram

2008-05-09 @ 11:47:58
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0