Ansiktsmålning

Tack för en trevlig fredagskväll Gunnar o Cilla med barn!!!

Idag hade jag babysim. Det var riktigt roligt att prova en annan dag och lördag när det mest är små barn var underbart!!! Fast när jag kom hem blev jag så slut så jag sov en timme direkt efter lunchen.

Simon är på maskerad-kalas nu och vi andra väntar på att det ska ta slut och vi kan åka till Norlunds. Det var inte lätt att komma på vad han skulle klä ut sig till. Helst ville han vara Ninja, men vi hittade ingen dräkt. Då köpte han lite riddarsvärd och skulle vara riddare. Det slutade som....


En turtle. Kul när han sa att han skulle vara blå runt ögonen. Köpte ansiktsfärg och sen var det ju riktigt roligt att måla honom.


Felix blev lite avis och så klart fick han också bli målad på.


Nu är det Bamse och Trollskogen i videon, härligt!!!



Kram

Kommentarer
Postat av: Helen

cool kostym..

2008-11-23 @ 19:56:30
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: cilla

Tack själv för en trevlig kväll.ska bara ta igen mig idag är slut efter jobbet i helgen,hade ju dubbelpass igår.Kram

2008-11-24 @ 08:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0