Ger mig nu...

Imorgon SKA jag lämna in mobilen på lagning. Fick iallafall över alla bilder till datorn så det var ju skönt.

Det som hände med att lägga över bilderna var att jag hittade lite roliga bilder att lägga ut.

Felix och Rambo (hunden) i Finland:


Simon o Felix klättrar på Ljusnebadet:


Simon ska åka buss till mormor o morfar:


Jag, när barnen o jag var i stugan och hade en härlig dag tillsammans (jag hittade en häftig gren):


Henkan på akuten i Hudik när han hade ont i mun:


I fjällen när alla hjälps åt att få upp Jonny och Karins kur, okej inte Henkan o Kurt hjälper till eftersom dom fixar vår kur:


Jag provar sängen i Göteborg:



Henkan kör nybilen från Göteborg:



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0