Kvällen

Så har hela dagen gått. Jobbat, jobbat och städat bilen + lagade en älgstek med potatisgratäng trots att det bara var onsdag. Kvällens program är Bonde söker Fru. Skulle inte missa det!!!


Har helt rätt hittills på vilka killar Peter och Hanna ska välja. Liten aning om hur Per tycker, men ingen alls koll på Magnus. Sen är det Oskyldigt Dömd som gäller. Gillar ju Persbrandt i allt han har gjort. Iallafall allt som är svenskt.


Imorgon ska jag följa med barnen i skolan. Tänkte börja att vara med Felix eftersom han går minst med timmar i 6-års. Sen går jag in i 3-an och killar vad som händer i Simons klass. Kan vara kul att se hur det är i skolan hos dom båda.

Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLOJ

jag har köpt dom på hollywod 300 spänn som hittat!!

fanns många olika strl.. det är jeans strl.. typ 31/32 som mina är.. kram

2008-11-19 @ 22:30:50
Postat av: Ulrika

Hej!



Har varit utan Internet sedan i måndags (!) Nu fungerar det efter konsulting och nytt modem. Har inte läst din blogg sedan bowlingen... Jag gillar också Rix morgon zoo men vi har så dålig mottagning här ute så jag får nöja mej med vaken med P3 och P4 samt Morgonen på P4 (vilket det är lite Titti och Roger över i alla fall...) Tv har jag tyvärr inte tid med.. Nu ska jag läsa mina 26 olästa mail.... Läskigt vad man är beroende av denna "värld" Vi ses på lördag! Kram Ulrika

2008-11-20 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0