Morronzoo

Har ju sån tur att jag inte har så bråttom på mornarna. Måste hämta posten innan jag drar till jobbet och den kommer inte förrän halv tio, skönt. Det gör att jag kan följa med Rix morronzoo på TV6 varje morgon!!!


Hur kul är inte det då?!! Tycker det är häftigt att kunna se dom där pratarna som är så bra och roliga.


I måndags satt jag på jobbet och lyssnade vidare på rix och efter morronzoo så börjar Maria att prata. Hon sa då att hon skulle lära sig att sluta stava mail så som jag nu skrev det för det var visst ett gammalt sätt att stava det på. Kunde inte hålla mig så jag mailade in och undrade hur det skulle stavas och vad händer?? Hon läste upp mitt mail!!! Hur häftigt kändes inte det!!! JAG tänkte iallafall fortsätta stava det  m a i l och inte något försvenskat m e j l.

Kram

Kram

Kommentarer
Postat av: marcus

ghost rider är en riktig king på att köra, finns filmer, getaway in stockholm, och det är riktigt härligt att se när han kör :P haha :D

2008-11-19 @ 15:01:00
URL: http://ljusnenisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0