Orientering

Träning med orienteringen igår. Om man tror att det bara ska springas hela tiden så är det helt fel. Igår var vi på Ljusne badet och härjade rejält. DET är träning för benen om något... En övning körde vi iallafall och det var att se hur kartan ser ut. Jag köpte med lite fika också för det är barnen värda ibland. Eftersom jag älskar att bada så härjade även jag runt där i vattnet. Mest eftersom Felix var med och man vet inte bland dom större barnen om dom ens bryr sig om de små. Märkte att den kaxigaste killen tog väl hand om Felix och var lite orolig när Felix var på det djupa och simmade runt. Dessa kaxiga killar, dom är oftast sååååååååå go!!!


Kram

Kommentarer
Postat av: jennifer byléhn olsson

hej!jag var oxå på ljunebadet i går med klassen. Fast jag går ju där satt vi hade gympa där. Gustav körde hårt med oss men det var kul.:D

2008-11-25 @ 14:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0